Monday 24 December 2012

Filled Under:

'GF i ajak tidur sekali, apa lagi..'

"Betul..bro..girlfren aku ajak aku tido sekali.... per lagi..kita orang main lah"....BANGGA LAA TU...
Mengucap panjang baca status budak bodoh ni... anak sape laa ni. pulak tu, ramai plak yang like tu...aduhaii...dunia..dunia..
semua nak di share nya di mukabuku. 

Ko tido sekali ker, beromen ker..ada aku kisah ker.. tak kan benda2 jahat macam tu pun nak kecoh 1 dunia.
Melakukan zina dan berbangga dengan nya ada lah satu perkara bodoh dan terkutuk..tuiiii..

Macam dah tak der perasaan malu lagi, semua nak di crita nya.
Entah sape la budak kat atas nie.... bangga laa tu..dah fofulor...





13 comments:

  1. Ciri2 umat akhir zaman...ini salah tanda kan..manusia berbangge dan megah dengan dosa yang mereka lakukan..

    ReplyDelete
  2. manusia akhir zaman.. bangga dgn dosa.. nauzubillah..

    ReplyDelete
  3. ape punye status la budak tu....
    yg like pun sme2 'cerdik'

    ReplyDelete
  4. bodoh punye pompuan...x derk maruah langsung

    ReplyDelete
  5. Alah sebenarnya dia nak melepas geram kat pompuan tu pasal xnak layan kehendak dia...jd dia buat la citer mcm pompuan tu tegiler2 sangat nak tido ngan dia...hahaha jantan xlaku camtula...

    ReplyDelete
  6. Dunia hampir kiamat makin lama makin banyak zina dilakkan dan Azan bekumandang akan menjadi kurang

    ReplyDelete
  7. jantan betina dua2 pun bodoh...mmg 'made for each other' kut...sesuwaiii lh sgt...

    ReplyDelete
  8. Dunia skg yang aib ditonjolkan dan menjd kebanggaan serta diminati ramai cuba ckp awek ajak ke masjid pasti bf lari dulu. hehehe

    ReplyDelete
  9. semua org ckp bodoh memabg bodoh la budak tu pastu aku tambah lagi bongok betol budak tu....

    ReplyDelete
  10. astagfirullah alazim

    ReplyDelete
  11. damnnn org mcm mmng aku tak suka,hu nasib tak friend kalo friend jahanam aku maki sampai insaf

    ReplyDelete