Saturday 29 December 2012

Filled Under:

Wajah yang dikatakan 99% mirip Hang Tuah


Wajah%2BHang%2BTuah Inilah Wajah Hang Tuah yang Sebenarnya

Wajah inilah dikatakan 99% serupa dengan wajah Hang Tuah yang sebenarnya terhasil pada tahun 1989 setelah beberapa kali bertemu dengan pahlawan itu di alam ghaib bermula pada tahun 1988 lagi.
“Selepas beberapa kali bertemu dan wajah sama tampil, saya tidak ragu-ragu lagi bahawa memang dialah Hang Tuah lalu saya minta bantuan seorang rakan melukis potret Hang Tuah berdasarkan cerita saya,”
Kata Datuk Dr Ibrahim Ghaffar sebagai Ahli Bersekutu Pesawad yang merupa pemilik gambar wajah Hang Tuah yang sebenarnya.

Berita selanjutnya kat Sinar Harian Wallahu ‘alam.




7 comments:

  1. Ingat kan hensem hang tuah nih..hihihi..

    ReplyDelete
  2. klu mcm ni xla hensem mne pun...mcmne tun teja n puteri gungung ledang bleh jatuh cinta?....sampai tun teja kne makan sirih jampi?...sampai puteri gunung ledang tolak pinangan sultan melaka?...

    ReplyDelete
  3. perlu ke cakap pasal hensem ke tak hang tuah ni ? sekurangnya hang tuah dah banyak berbakti pada negara . cakap bnyak pun tak guna , nak tau lebih bnyak bukak blik buku sejrah . jangan pandai cakap , tapi buat tak .

    ReplyDelete
  4. yang tiada nama..kau klu mengata buruk orang.ha..tula sebenarnya diri kau.x caya,,kau tanya la diri sendiri..buruk tak buruk perangai kau dan juga rupa kau..bukan rupa dan wajah yang diihat klu mahu jadi hebat...

    ReplyDelete
  5. ada yg kata hang tuah itu mitos.. wallahualam..

    ReplyDelete